Nadat we het account hebben geactiveerd ontvang je een mail om een wachtwoord aan te maken.
inloggen kan via de link audincportal.com.
Geef hier het e-mailadres en wachtwoord in welke gekoppeld zijn aan het account.
Onderaan de pagina is het mogelijk om de taal aan te passen.
In het maintenance overzicht kunt u in één overzicht alle otoplastieken gebruikers binnen uw organisatie.
De informatie die we per gebruiker registreren: Naam – serienummer – bedrijf – afdeling* – ordernummer – product details – eenheid – afdrukdatum – laatste controle datum* – service pakket* Eind datum service pakket* – Notities*
* wanneer van toepassing
Het is tevens mogelijk om dit overzicht te exporteren naar een Excel sheet.
Bij het kopje Shop in het menu zijn alle producten te vinden welke geactiveerd zijn voor uw account, mist u producten? Neem dan contact op met uw contactpersoon
Op de productpagina kunt u product keuzes maken, door het product aan de winkelwagen toe te voegen komt er nog een schermt met accessoires.
Voor op maat gemaakte producten moet er in het winkelwagentje een naam en nummer ingegeven worden. Het nummer is gekoppeld aan de afdrukken van de betreffende persoon.
Na het bevestigen krijgt u een order als concept toegestuurd. Zodra deze is gecontroleerd word deze bevestigd.
In mijn account kunt u een overzicht zien van alle concept orders, orders, facturen en tickets.